Мотоцикли

А – мотоцикли і інші двоколісні транспортні засоби, що мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. см і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше.

 

Історія створення мотоцикла

Час створення мотоциклів припав на той же самий період, коли був винайдений перший автомобіль. Історія створення мотоцикла почалася в майстерні Готлиба Даймлера, який в 1885 році винайшов подібність майбутнього мотоцикла.

Перший мотоцикл

Перший мотоцикл був схожий на велосипед з мотором. Рама мотоцикла, так само як і колеса були виготовлені з дерева, при цьому коліс у першого мотоцикла було чотири, а замість гумових покришок, колеса були "озуті" в залізо. Під сидінням був розташований двигун внутрішнього згорання потужністю 0,5 кінських сил. В якості палива на першому мотоциклі використовувався бензин і керосин.

Для того, щоб запрацював мотор, треба було розжарити мідну трубку бензиновим нагрівачем, яка і запалювала бензин. Мотор запускався за допомогою заводного руків'я, і якщо все йшло як належить, то завод двигуна займав приблизно 1 хвилину. Перший мотоцикл був примітивним винаходом, але головна справа була зроблена - Готлиб Даймлера заклав основні принципи створення першого мотоцикла. Цей винахідник в першу чергу ;створював своє творіння для того, щоб на практиці подивитися роботу двигуна.

Мотоцикл Гильдебранда і Вольфмюллера в масовому виробництві

Історія створення мотоцикла продовжилася тоді, коли два майстри Гильдебранд і Вольфмюллер винайшли мотоцикл власної конструкції і запустили його в масове виробництво. Це сталося в 1894 році. Через деякий час мотоцикл став продаватися у ряді європейських країн, але успіх змінився провалом, оскільки конструкція мотоцикла виявилася невдалою, і в 1898 році виробництво мотоциклів було згорнуте.

Легкі мотоцикли Вайнеров

В цей же час в Парижі брати Вернер налагодили успішну торгівлю мотоциклів легкої конструкції. Цей мотоцикл був велосипедом з невеликим двигуном, який встановлювався над кермом. Проте з тієї причини, що історія створення мотоцикла в той період розвивалася досить повільно, велосипед з мотором приводили в рух за допомогою ременя, і ні про який інший завод мотора не було і мови.

Створення досконалішого мотоцикла Лаурином і Клементо

Ще одна конструкція мотоцикла була створена в 1898 році чеськими винахідниками Лаурином і Клементо. Їх конструкція була схожа на досконаліший мотоцикл. Двигун в цій конструкції розташовувався в центрі рами і забезпечувався запаленням від магнето. Цікавий той факт, що Чехи також як і інші винахідники розробляли свої мотоцикли приблизно одній і тій же конструкції конструкції в незалежності один об одного. Проте в 30 - роки ХХ століття історія створення першого мотоцикла вийшла на новий рівень. У ці роки мотоцикли нарівні з автомобілями стали з'являтися не лише в Європі, але і Америці, і стали займати досить помітні місця в житті городян і фермерів. Обидва засоби для пересування були популярними, з тією різницею, що на автомобілях їздили забезпеченіші, а на мотоциклах менш забезпечені громадяни.

Популярність мотоциклів ДКВ- 140

Приміром, в Німеччині великою популярністю користувався мотоцикл "ДКВ 140", який був випущений в 1922 році компанією "Расмуссен АГ". Це мотоцикл заробив свою популярність завдяки пробігу по країні, а також завдяки тому, що завести мотоцикл можна було натисненням на ножний важіль.

 

Перші мотоцикли BMW

Роком пізніше випустила свій мотоцикл і компанія BMW, яка у той час займалася виробництвом авіаційних двигунів. Перша модель компанії мала позначення "R42", але вже тоді у свій перший мотоцикл виробники вклали такі майбутні риси, які проявилися в подальші роки. На мотоциклах цього виробника пізніше було досягнуто багато спортивних рекордів в класі мотоциклів з причіпною коляскою. Крім того на мотоциклі BMW в 1929 році був встановлений світовий рекорд за швидкістю. Проте в1937 року рекорд був поліпшений до 279,5 км/год

Історія створення мотоцикла тривала, і це позначилося на популярності такого мотоцикла як "Чехія". У Німеччині цей мотоцикл продавався під назвою "Бомерланд". Подвійна назва мотоцикла була обумовлена розташуванням мотоцикла на межі двох країн. Мотоцикл притягав покупців своєю незвичайною довжиною. На тому мотоциклі могли їздити три людини, всівшись один за одним. Колісні диски мотоцикла були схожі на автомобільні. Спереду на мотоциклі встановлювалася велика фара, а паливні баки встановлювалися ззаду. Потужність двигуна цього незвичайного мотоцикла складала 16 кінських сил. Що стосується коробки передач, то вона була триступінчатою, а перемикати швидкості можна було за допомогою довгого важеля. Мотоцикл важив 180 кг, і виглядав справжнім "залізним конем", особливо, якщо порівнювати його з мотоциклами-велосипедами.

Перші Американські мотоцикли

У 1928 році історія створення першого мотоцикла може записати у свої аннали ще дві цікаві моделі, які були випущені в Америці. Перша модель називалася "Индиан Принц" і випускалася на заводі в Спригфилде. Ця модель відбивала стан промисловості країни на той період. Друга модель випускалася на заводі "Дуглас" і називалася "Дуглас ДД". Цей мотоцикл став відомим завдяки своїм спортивним перемогам.

Запорукою успіху участі в спортивних змаганнях був двоциліндровий двигун, який оснащувався механізмом верхнеклапанного газорозподілу. Окрім цього двигун оснащувався розподільним валом і поршнями, які оберталися в протилежні сторони. Потужність силової установки складала 35 кінських сил. Мотоцикл міг розвивати швидкість до 153 км/год. З причіпною коляскою, ці показники, безумовно, зменшувалися.

Мотоцикли у наш час

Сьогодні великою популярністю користуються мотоцикли під брендом "Харлей-Дэвидсон". Ще в далекому 1907 року продукцією Вільяма Харлей і Артура Дэвидсона користувалася поліція Америки. У 1930 році винахідники представляли на суд публіки результат багаторічних досліджень. У історії створення першого мотоцикла з'явилася ще одні модель "Харлей-Дэвидсон 750?. Вже тоді мотоцикл відрізнявся своїм комбінованим забарвленням, і головними фарами, які були прикріплені на кермі. Усі перераховані моделі мотоциклів - це історія створення мотоцикла, яка відбивається з 1880 по 1930 роки, оскільки в це період усі виробники змогли сформувати основні принципи конструкції такого засобу пересування як мотоцикли. Конкуренція іменитих марок почалася набагато більше, і кожен з виробників претендує на звання кращого.

При створенні сторіночки використовувалися матеріали журналу "Авто і Мото"